21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under januari 2010

Av Sofia - 9 januari 2010 18:25

åå vad tråkigt man ska ha då


i dag så har jag inte gjort så mycke , tittat på tv och spelat just dance


i morgon ska jag packa och sen åker jag till Norrköping , ska mysa med mina flickor sen börjar skolan på måndag



 Sofia

Av Sofia - 8 januari 2010 22:00

vad ska jag göra åt mitt hjärta som bankar??  jag älskar honom fortfarande fast jag inte vill .. försöker att glöma men det går inte...


och så läser man en text som jag bara börja att gråta av vet inte varför


Vi träffades vi två
för det är så länge sen.
Du såg på mig, din lille vän.
Och din stora sorg, vår lycka blev
Nu älskar jag dig, min lille räv.
Jag minns alltför väl hur vi lekte då.
Jag minns så väl, de dagar grå...
och eldens glöd som värmde oss.
Här är vi nu, bara vi två.
Adjö är ej för alltid.
Farväl är inte slut.
I mina tankar finns du...
Där finns du... alltid kvar


och i dag är det Elvis födelsedag skulle ha blivit 75 år i dag


//Sofia k palesjö

...

Av Sofia - 7 januari 2010 19:54

får mitt spel i morgon :D just dance


i bland hatar jag mina tankar .. åå sluta med det där , vill inte ha det så här





Av Sofia - 6 januari 2010 21:43

Då har man åkt Birka Paradise i gen :D tror att dom försökte supa mig under bordet i går . hmm men inte då jag va lite onyckter bara men inte full nej nej


Cruella de vil,cruella de vil,  den ladyn är iskall det känner vi till


jag har träffat henne på ricktigt :O hehe



hon hadde samma kropps bygnad och frisyr , hon samla på pälsar:S  och hon pratta lika dant



hon ville inte ha valpar utan killar runt 20 år , hon taffsade värkligen på honom , lite väl mycke på hans privata lilla sak


och  Dzintra kan typ allt om Letterna i sverige


Jag : varför kan du de där om dom

Hon : är typ uppväxt med dom och det är bara typ 2500 letter i sverige

Jag: BARA


till nått helt annat

jag vet en till tatuvering jag vill ha 

ett Tro, hopp och kärleks tecken  och under ska det stå amor vincit omnia  som betyder Kärlek övervinner allt eller nått annat på latin


Av Sofia - 1 januari 2010 01:56

2010

Ovido - Quiz & Flashcards