21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under juli 2010

Av Sofia - 31 juli 2010 00:23

Dagen började med att jag vakna vid 9 åt frukost och sen durcha , klädde på mig sen för att fördriva tiden lästa jag lite hur min bok Skuggkysst  ( är 3 boken i en serie jag läser och den är skit bra) sen vid 12.20 skjussa mamma mig till Coop där jag träffa Jenna och hennes mamma, vi åkte sedan å hämta upp Jennas morbror sen fortste vi till Malmköping för vi skulle på deras marknad:)


vi va frame 13.50 de öppnar 14.00 men de mesta hadde redan öppnat

vi gick runt och kolla läget ett tag inan vi börja shoppa loss:P

jag hitta rätt mycke som fick följa med mig hem :P

  • Rosa kudde , jätte härlig
  • Massage Roller
  • Strumpor
  • Tea
  • Tea burk och sil
  • Beauty quick

vi åkte hem med 20.00 bussen för att Jennas mamma och morbror redan hadde åkt hem, men vi grät inte för de vi fick ju va där längre:)


jag hadde kul fast de kom nån regn skur , som knappt märktes...


när vi va frame i Eskilstuna så gick vi till Kebbab huset och åt stips. sen tog vi bussen hem till mig, så Jenna sover hos  mig i natt, sen i morgon ska vi åka till henne och äta Kräftor:D


men nu ska jag nog gå o sova

natti natti


// Sofia


Av Sofia - 29 juli 2010 21:57

John är så söt , att min lille pojk blir så stor 3 år snart, han är så rolig när han pratar han säger saker som  "följ med mig " "jocka billy" allså rocka billy  och själv klart "kan inte" och "nej" , "GÅ" då vill han att man inte ska va med honnom eller säga nått. jag glömmer inte när jag fick ha honom i mina armar för första gången han va inte ens ett dygn gammal det va allså den 1 augusti 2007 han födes den 31 juli 2007 och de är 3 år på lördag, att tiden går så fort kan inte förstå de.  fast jag inte är släkt med honom på ricktigt så ser jag honom som min brors son efter som jag ser hans farfar som min pappa. jag är hans "faster" så är det bara.


jag älskar min lilla Prins så är det bara , "fasters" lilla prins  


och han blev helt upp spelt när han uppna paketet


// Sofia

Av Sofia - 29 juli 2010 21:57

John är så söt , att min lille pojk blir så stor 3 år snart, han är så rolig när han pratar han säger saker som  "följ med mig " "jocka billy" allså rocka billy  och själv klart "kan inte" och "nej" , "GÅ" då vill han att man inte ska va med honnom eller säga nått. jag glömmer inte när jag fick ha honom i mina armar för första gången han va inte ens ett dygn gammal det va allså den 1 augusti 2007 han födes den 31 juli 2007 och de är 3 år på lördag, att tiden går så fort kan inte förstå de.  fast jag inte är släkt med honom på ricktigt så ser jag honom som min brors son efter som jag ser hans farfar som min pappa. jag är hans "faster" så är det bara.


jag älskar min lilla Prins så är det bara , "fasters" lilla prins  


och han blev helt upp spelt när han uppna paketet


// Sofia

Av Sofia - 29 juli 2010 19:48

med mycke om och men så blir det Malma marknaden :) men du blir det inte med Simone utan med värdens bästa Jenna:) vi hadde tur att hennes mamma skulle dit annars hadde vi tänkt ta bussen. men roligt ska de bli fast de kommer regnar eller inte.. men får skriva om de i morgon när jag har vart där.



nu väntar jag på fam brussel för jag är väldigt hungrig har bara ätit frukost i dag. och så kommer lille John som blir 3år på Lördag. men nu ska ta på mig kläder


puss o kram



// Sofia

Av Sofia - 29 juli 2010 15:27

Gud va jag blir iriterad på mäniskan, okej hon väljer själv. de kanske inte är nått att bli iriterad för. men när man säger att man kan sen kan man inte och sen kan man igen sen går det inte för att de kommer att regna.. hon kan vel lika gärna säga att hon inte vill va med mig eller nått..



men i kväll kommer lille John dom ska sova här i natt , dom ska åka till gotland i morgon men dom kommer till oss den 7 igen..


gud va jag har tråkigt kan de inte bli Lördag så jag kan få umgås med Jenna , saknar henne facktiskt


// Sofia

Av Sofia - 28 juli 2010 20:23

mamma är fortfarnde på akuten , hon åkte till vårdcentralen vid 10.00 och fick åka direkt till akuten. nu är klockan halv 9 och hon är inte hemma en och de är värdens telefon terror här , ne inte direkt men mormor har ringt och kalle där efter och sen mamma precis efter. mamma sa att hon forfarand va på akuten och nu skulle hon ta nån spruta och att de tar tid efter som doktorn springer runt. men hon kommer nog hem snart får man hoppas och att hon inte är otrevlig när hon kommer hem..


men snart börjar en av mina favo filmer på tv 50 first dates


ha de gött

// Sofia

Av Sofia - 28 juli 2010 15:29

kan inte förstå att man kan hata kvinnor så mycke att man kan slå och vålta dom så brutalt , dom män som gör de måste ha nått fel i huvet och inte haft nån mamma. men alla har ju de annars skulle inte dom ha funits... blir bara så arg när jag tittar på den filmen, men den är bra , visar ju vad vissa kvinnor går igenom..





i dag har jag inte gjort så mycke läser och tittar på film.


mamma är på akuten , har nån inflamtion i axeln. tur att man slipper hennes dåliga humör. hoppas hon får nått så hon slipper ha ont och bil arg på oskyldiga..


så jag sitter själv hemma , fryser ,svättas, fryser vet inte vad som är fel , frös som en tok i natt sluta med att jag gick upp och tog på mig tjock tröja

och byxor

men ska fortsetta att titta på filmen nu


puss o kram


// Sofia  

Av Sofia - 27 juli 2010 20:33

kan inte förstå att man kan bli så elak, jag vet inte vad jag gjorde  för fel 

va de för att jag va så  snäll o köpte alvedon,alindrin och voltaren?

eller för att jag köpte ben&jerry's till mig själv?

Hon sa saker som gjorde att jag fick enu mer dåligt självförtroende


Förlåt att jag är den jag är och att jag serut som jag gör...

Skapa flashcards