21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under september 2010

Av Sofia - 26 september 2010 14:48


i går va jag hos M , mysigt va det.. vad ska jag säga.. jag som trodde alla bra killar va upptagna.. men snart kanske även den här...  


men fick skjus hem av hans pappa , mycket snällt , det är inte ricktigt säkert att gå själv en lördag kväll i norrköping. fick träffa hans söta lille bror på 1 ½ . han va nog lite rädd för mig tror jag..



i dag vakna jag vid 10 gick upp och börja städa direckt , prata lite med Jenna i tel.. och jag har tvättat lite kläder också , nu blir det diska och kanske laga nått att äta   


min pappa kometera på fb om att jag ska tatuvera mig på fredag.. men inte svara han på brevet.. och jag vet att de  inte går att ta bort , det är däför jag fundera i 2 år på ängel på vaden.. och han känner ju inte mig ricktigt tror jag..


sofia

Av Sofia - 23 september 2010 14:08

enu en vecka som har gått hur fort som hälst , det är redan torsdag och i morgon fredag..


i tisdags träffa jag en kille som heter Max , hur söt som hälst och lång han är nästan 2 m .. oj va kort jag kännde mig .. men snäll är han också ojojoj... och jag träffa honnom i går också han följde med till elevhemmet och vi "kollade" på film.. och på Lördag ska jag hem till honnom :S får se vad som händer om det kanske blir nått mellan oss... hoppas, hoppas,hoppas..

'


i morgon är det 1 vecka kvar till tatuvering :S


och nu ska jag..hmm... vet inte , funderar på att gå ned till stan och köpa mat.. men jag vill ändå vänta tills jag behöver det jag har ju så jag klarar mig..



sofia


Av Sofia - 12 september 2010 11:46

de va ett tag sen jag skrev men så blir det i bland


i fredags kom H hit vi gjorde inte så mycke vi åkte till stan köpte kyckling som vi skulle ha till maten. när vi kom tillbaks så laga vi mat och titta på tv... sen gick vi o la oss för att sova H,J och L delade på två maddraser ine på mitt rum. vi somna nån gång vid 11 tror jag...


Lördag


vi eller jag vakna vid 08.30 sen dom andra vakna vid 9 vi satte oss i sofforna på gamla delen och åt frukost sen kolla vi på new moon och sen Eragon.. under Eragon kom D hem och jag kunde inte konsentrera mig mer på  filmen.. sen när Eragon va slut så hadde D satt igång bastun och Jag , H,J och L gorde i orning oss och gick ner för att basta men den va inte varm nog så vi satte oss vid Pianot en liten stund, när bastun va klar gick jag in och satte mig på nått sett vill L,J och H durscha innan  men jag gick in före sen kommer D in och setter sig bevid mig ( han vet nu att jag gillar honom) ojoj säger jag bara , de är inte illa med halv nakna solbrända  svettiga muskler  som sitter brevid en .. Grr


men när vi va klara så gick vi upp igen, jag till mig och durscha  och gjorde mig i orning för vi  förutom D skulle ner på stan och äta Pizza dom hadde höjt prisen :( men vi handla lite , men inte jag sen åkte vi hem...


 hemma fråga v D om han ville sjunga singstar och de ville han :D ojoj vilken röst allså tydligen så spelar han gitar också de kommer mamma att gilla:) vi sjöng , och kittdlades oj va  han är kittlig :P jag höl i hans hand några gånger:)  ( de går framåt) vi kolla på Harry potter och Halvblodsprinsen  och sen Tarzan ( han gillar också Tarzan , men kanske inte lika mycke som jag) jag låg brevid honom och tillslut hadde jag huvet på hans axel med min hjärt kudde under och jag hade handen på hans arm och vi hadde min filt över oss men han tyckte de blev för varmt så han flytta på sig :(


jag tror att han är lite osäker efetr som han tydligen inte har haft så många förhållanden, men om han inte skulle gillat mig skulle han vel flyttat på sig tidigare , eller? han vet ju att jag gillar honom.. jag har inte heller hafts så tur med kärlek .. jag tänker gå sakta fram. börjar med att få tag på hans hand och se hur länge jag kan ha den i min utan att han släpper...


L berätta ju för hon om att jag gilla honom men han förstog de redan inan men han log när hon sa de, så får se vad som händer...



får se vad som händer i dag , ska gå och göra mig i orning nu tror jag


saknar min Jenna men  vi ses nog snart anntar jag:)

och Jenna kedjan till halsbandet har gått sönder :(


MVH Sofia

Av Sofia - 7 september 2010 20:12

i dag har jag vart utråkad och iriterad... förstår inte hur vissa tänker just nu... men jag har kommit fram till att jag ska bli nyttig och börja träna. så ska börja på friskis och svettis med en dans som heter afro dans och lite gym blir det nog också och de kommer jag fortsätta med i eskilstuna sen också...


//S

Av Sofia - 6 september 2010 21:52

hej


i dag är det måndag skulle igentligen börjat 11.40 i dag men så blev det inte för vi skulle på DDD föreläsning allså don´t drinke and drive som börja 8.30 men jag är nöjd med att jag gick det va inresangt men gilla inte killen bakom mig som inte kunde hålla käften förstår inte de kan factiskt drabba honom en dag och han ska ju va runt 17 år kan han inte bete sig lite som en vuxen... sen vid 11.40  va de mentors tid .. min klass är inte rolig när det låter som en höns gård och de blir så när det bara är tjejer i klassen....


florestiken är inre roligt häller jävla blommor säger jag bara....


efter skolan


satt först en liten stund med min stickning som jag börja med i  går (ska bli en halsduk) sen ringde Jenna mig och berätta en sak som jag blev väldigt iriterad över .. att de kan va mitt fel.. ne fy fan hatar när nån som har gjort/gör fel ändrar det  så de blir mitt fel .. åå vad jag blir arg på sånt..


sen kom L inn och jag berätta för henne om vad Jenna hadde sakt och allt annat som ...... har gjor den senaste tiden och hon förstår att jag reagera som jag gjorde.. men vi prata inte bra om de , vi prata factiskt om D ochså allså om hur jag ska göra för att de ska bli nått mellan oss.. vi kom framtill att jag ska skriva ett anonymt brev  där jag ska skriva hur söt / snygg jag tycker att han är och jag har värkligen kollat in honnom och att jag bor på nya delen :P  L ska prata om sin D när han är i närheten och sedan fråga om han har nån flickvän. om Ja då svarar hon jaha jag som hadde en kompis som gillar dig, om nej . jag vet en på nya delen som har börjat gilla dig ( för hoppnings vis har han läst brevet då)  efter de gick vi och laga mat....


en liten rolig grej som hände jag höll på med min ängla pistol i tv rummet och ängeln hadde hamnat under soffan jag titta under soffan fast jag satt fortfarnde kvar om man säger så när jag va på väg upp kommer D och jag kommer ju inte upp ordäntligt så jag skrattar (mer för att just han kom just då)  ojoj vad söt han är och L har sätt honom i handuk han har tydligen magrutor ojojoj säger jag bara


sen kollade jag , L och J på Biggest loser och på tordag ska vi på afro danse

de ska nog bli kul hoppas jag



men nu ska jag sova och i morgon ska jag och några till på debatt


puss o kram

Sofia

Av Sofia - 4 september 2010 16:41

i dag vakna jag vid 8  försökte somna om men det gick inte , åt frukost framför tvn ,sen börja jag titta på beck, durscha och vid 12 börja jag tvätta :) rena kläder behöver man ju titta på enu mer beck och samtidigt möblera om mitt rum... tycker att de blev riktigt bra, nu har jag nydligen ätit (mycket gott) och nu tittar jag på min sista beck film  och när den är klar som är nu snart ska jag hämta tvätten från torkskåpet... och efter det ska jag kolla på hund tricket får se vad som händer efter de...


Sofia

Av Sofia - 3 september 2010 19:37

Halluuu 

oj vad veckan har gått fort, man är ju i skolan hela dagarna. den enda dagen jag slutar tidigt är torsdagar allså i går, då åkte jag och L ned till stan köpte shampo och balsam :) och dursch tvål och gick även in på en tarafik skola, första körlektionen här i stan är den 16.. lite senare på kvällen så börja L gap skratta när hon såg S och hon försökte säga varför va lite svårt att höra men ( i onsdags gav L S en morot .. lite senare när S kommer ut från durschen och hon höl en flaska L såg fel och trodde att de va moroten "hon fåga varför hon durscha med moroten då kommer D ut  ) D är en as söt/snygg kille och värkar väldigt snäll , jag och L va och kolla på hans rum i går, mysigt rum .. men såg ut som killars rum brukar se ut.. men de va innan Ls skratt att takk.. när hon skratta så där mycke gick vi allså Jag , L , S och J o satte oss i soffan och där forsatte skrattandet , åt precis allt möjligt tex morötter . D kom förbi flera gånger och undra vad vi höll på med.. gud vad jag börjar gilla honom , de spelar ingen roll att han är ett år yngre en mig.. han ska jag ha ( han är i allafall längre en mig) oj oj oj vad söt han är allså.. nog om i går

 

idag börja jag 08.10 och sluta 16.10 , med bara två Lektioner 

floristik från 08.10 till kl 12.00 med över en timme med att skriva om färg .. hmm jobbigt men endå intresangt.. sen 13.20 till 16.10 fick man börja lära sig skriva igen allså texning allås lära sig skriva snyggt börja med att göra streck och sen z an typ och sen blev det att börja med a och c men de går fammåt och Du tro inte att de är så Lätt att texta för det är det inte.. men nu sitter jag och kollar på beck har några till att titta på.. jag är allså kvar i norrköping i helgen .. blir att kolla på beck och lite annat bara ta de lungt... och Nästa helg kommer efter länktade H hit och hällsar på oss ska bli kul att träffa henne igen:D

 

men de va lite om i går och i dag

ha det best

 

MVH Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards