21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia - 24 augusti 2011 20:47

Halloj

i dag började den riktiga skol dagen , började kl 8.10 på kungsgård  hadde först Religon och sen Samhäll , Lunch och Samhäll igen , skulle även ha företags ekonomi men dom har inte hittat nån lärare till de en så de får vänta.


på samhällen blev de typ bråk i klassen eller inte riktigt bråk , men dumt gjort av dom...  ingen bra börja..



Av Sofia - 23 augusti 2011 17:09

Hej

ja i går börja mitt sista skol år, äntligen som jag har längtat

men nu går jag inte i hvf längre utan hvflo . knäppt.. och jag går nu på kungsgård och inte haga.  och vanliga lektioner börjar i morgon på kungsgård , torsdag är de också vanliga lektoner , på fredag är de nån kungsdag.


vi har fått nya regler på elevhemmet , dumma men kan väl inte göra så mycke. 

Av Sofia - 12 augusti 2011 09:57

Hej

jag vet att jag inte skriver så ofta , men så blir det när man inte vet vad man ska skriva om. det händer liksom inte så mycke just nu. har sommarlov som nu börjar gå mot sitt slut. tråkigt men endå skönt att få nått att göra om dagarna även fast de kan va pest men nu har jag ju bara ca 10 månader kavar av skolan så jag ser äntligen ett slut.

sen har jag som alla andra framtidsplaner eller önske mål.


som tex  flytta hemifrån på riktigt och inte på elevhem

jobb

körkort

sen så småning om skaffa familj och självklart en vovve

Skapa flashcards