21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia - 14 februari 2012 10:32

HEj

Hopp

i dag är det alla   dag ,  och den får jag fira själv och med matte prov.


jag har några saker som jag ville göra och vill ha.



 tex Flytta i hop me älskling ( till sommaren)

ta Studenten (15 juni)

skaffa vovve (till sommaren) men måste få fram 12 000kr till min lilla Golden valp

Gå ned i vikt ( NU)

vill också köpa en ny dator  , men måste skaffa fram 6000 kr

men allt det där får jag venta med, får se om man får börjar kolla på lägenheter snart, hoppas hoppas hoppas.. och i morgon är det 4 månaer kvar till Studenten   


till något helt annat 


just nu är jag rätt iriterad på en person nämner inga namn. men jag behöver  mina ...... nu  


På Fredag är det Mormors begravning, så blir hämta av mamma på torsag

för sen v.8 har jag lov

sen 9-10 är det APU

och på månag v.10 är det 1 år med min Älskling  








 

Av Sofia - 6 februari 2012 09:02

Hej ja, jag vet att det va ett tag sen jag skrev, nästan precis 5 månader för i går var det 11 månader med min älskling  , kan inte förstå att tiden har gått så fort.

vad har jag nu gjort dom här 5 månaderna??

 

Oktober / November

fira lite födelsedagar , gick i skolan , hadde APU tror jag  åkte på kryssning med älskling och familjen.


Desember

åkte till Norge med älskling och fira jul med Farmor, JP och Faster med familj. pappa va ju i Thailand.


nyårs afton fira jag , med älskling hemma hos hans Syster yster.

köpte Balklänning  


2012 året då allting händer  

 

Januari börjar året 

 

vad gjorde jag då , ja jo jag va i skolan. det hände inte så mycke förns


RIP- Mormor 1939-01-02 - 2012-01-22 du kommer alltid finnas i mitt hjärta. nu är ditt lidande över. sov i ro


Älskling kom till norrköping över helgen.


 Februari kommer näst

 

vintern kom med snö och kyla... vill inte vill ha vår och sommar (studenten)


ja i går va det 11 månader med my Lover boy .


Viktiga Datum som kommer snart

 

17 Februari - Mormors Begravning  


5  Mars -  1 år med Älsklingen  


31 maj - Uf slut gå in och titta på  madebychineuf.blogg.se


14 Juni -  Ficksa flaket , grillkväll med klassen , sista kvällen med dom   


15 Juni - Studenten   


16 juni-  Student Festen   


Puss och Kram





 

 

Ovido - Quiz & Flashcards