21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia - 26 september 2012 19:11

I morse kan jag ju säga att jag va lite närvös. Men det va ju inte så konstigt. Det jag gjorde gick inge bra. Men tur att det bara var en test. I morse innan jag hoppa in i durchen så vägde jag mig och jag har blivit 1,5 kg lättare på 1,5 vecka :) super nöjd det visar ju att Lchf en funkar:) har precis ätit det blev kottlet med salad och ba sås. Mums:) och nu blir det att kolla lite tv och i morgon blir det arbetsförmedlingen. Bilden är ca 2 år gammal.

Av Sofia - 22 september 2012 18:38

Nu är det helg i gen , i går var jag på Af möte , dom prata och vi som va där lyssna. Dom prata om dom olika saker man kunde välja mellan för att man snabbare ska få jobb. Får se vad jag väljer. Sen efter jag kom hem till älskling så gick efter en liten stund hem till han syster där vi busa lite med barnen och sen blev bjudna på mat. Mycket god mat . Då jag började med Lchf i början på veckan så gjorde dom så att det blev bra för mig också. Efter maten titta vi på fångarna på fortet och sen gick jag och älsk hem till honom där jag sov i natt. I dag åkte jag hem samtidigt som älsklingen åkte till jobbet. Har precis lagat och ätit god mat. Snart har hålt på Lchf i en vecka och hitils har det gått väldigt bra får se om jag går ner nått bara. På bilden är dagens middag.

Av Sofia - 19 september 2012 20:32

Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket hållt på med körkortet. Har inte haft nått att skriva om så det är därför jag inte har skrivit. Just nu tittar jag på nybyggarna det är första avsnitet i dag. Det är om hemlösa. Säger bara fy fan vad hämskt att folk kan leva så. En tjej lika gammal som mig allaså 20 år. En kille på 23 år båda tar så klart droger. Hon är prostituerad.. Blir tår ögd. Tycker det är förjävligt. Men ändå intresangt att se hur det är.

Av Sofia - 13 september 2012 12:46

Jag är trött på att vänta. Jag vill ha ett svar, Nu , nu , nu. Jag vill värkligen det här. Men man måste vänta vänta och vänta. För att få ett svar. Varför måste jag alltid vänta på allting. Jag har alltid nått hinder för att jag inte ska få nått som jag värkligen vill ha.... Varför har jag sån otur för??? Så nu hoppas jag på ett JA och att jag får veta det i dag. Jag skulle värkligen hoppa hökt av lycka då. Men det är bara att vänta och se vad som händer. I dag har jag haft dubbel körlektion . Det går framåt där i allafall. Och jag har även halkan in bokad nu:) men där är det mer öva öva öva i stället för att vänta. Men måste ju såklart vänta lite där också.. Och nu ska jag även vänta på att Älsklingen ska komma. Ett jävla massa väntande...

Av Sofia - 11 september 2012 22:21

Jag har inte skrivit på ett tag, jag vet inte ricktigt vad jag ska skriva. Jag va på uga möte på arbetsförmedlingen i går och i går föddes även lilla Molly grattis till Tommy och Erika. Längtar tills jag får träffa lilltjejen. Jag längtar även till lite andra saker. Hoppas man kan få svar snart. Klarar inte av att inte veta. Och jag vill berätta men jag kan inte och jag får inte... I morgon ska jag köra bil. Så nu ska jag sova .

Av Sofia - 9 september 2012 22:20

I dag har jag nästan bara legat i sängen och tagit det lungt. Mår mycket bättre också. I morgon är det måndag och då ska jag till arbetsförmedlingen på möte. Hoppas det går bra. Eller jag hoppas hela kommande veckan går bra och det går som jag vill :) skulle bli så glad då:) men nu blir det snart att gå och borsta tenderna och kanske sova.

Av Sofia - 9 september 2012 06:06

Kul ricktigt roligt.. Eller inte.. Att vakna kl 5 . Av en ricktigt ordentlig ret hosta.. Det va bara att gå upp, för att dricka vatten. Det är ju ingen ide att försöka sova så länge man hostar. Så det va bara att lägga säg i sängen och titta på tv och läsa lite på aftonbladet. Läste om Nevin som hals hög sin våldtäktsman och gick med huvudet till byns torg. Hon har allså blivit våldtagen av mannen ett fler tal gånger och även blivit gravid med honom... Jaja nu ska jag titta om jag hittar nån film att titta på.

Av Sofia - 8 september 2012 13:43

I går började inte min dag så bra.. Säger bara jävla fi** moppe. Men till slut kom jag till min äkskade 25 åring. Vi gick till affären för att köpa fika till hans gäster. Sen tillbaks hem till honom och för att fixsa lite. Sen fick han även sin födelsedags pressent från mig. Jag ska bjuda honom på en kryssning till Tallin eller Riga . Han blev ricktigt glad för den. Sen kom hans släkt för att fira honom. Kan säga att det kanske inte va så bra för min förkylning. Så i dag ska jag bara ligga och ta det lungt. Har inte alls lust med det här..

Skapa flashcards