21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofia - 28 oktober 2012 22:38

Nu vet jag att jag inte har bloggat på ett tag. Sist jag blogga skulle jag precis flytta. Nu bor jag och min sambo i våran 2a jätte mysigt. Börjar komma i ordning nu. Har lite små saker kvar bara:) i dag har jag hittat jätte söta kanin ungar. Har blivit jätte sugen på att skaffa en. Saknar ju min förra kanin Ludde. Får se om jag skaffar en. Har ju i allafall fått ett godkänande av min sambo :) så kanske blir kanin ägare snart:)

Av Sofia - 15 oktober 2012 17:11

I helgen har det helt klart blivit fullt upp i fredags börja jag att flytta, sen tog vi resten av mina saker på lördan innan vi skulle fira kalle. Lördag till söndag sov vi första natten i våran egna första lägenhet. Och i går så hemta vi Niklas saker och soffan jag har köpt :) Sen åt vi lite smörgåstårta som va kvar efter i lördagas. Det funkar faktiskt väldigt bra att bara äta fyllningen. Efter som jag håller på med Lchf fortfarande har hållt på i snart 1 månad och fler ska det bli. Nu väntar jag bara på att min älskade Sambo ska komma hem. Sen ska vi gå och handla mat :)

Av Sofia - 10 oktober 2012 20:22

Hej hopp nu har jag inte skrivit på ett tag igen , har haft mycket att göra. Eller ja. I helgen var vi i värmland hos kalles son. På vägen hem körde jag från wille (skilingsfors) till karlskoga. Ca 2 timmar. Riktigt kul, omkörningar:). Sen hemma börja jag packa och i dag har jag nästan packat klart. Sen har jag även vart och hämtat nycklar till min och Niklas lägenhet:D jag åkte hem med ett stort leende på läpparna efter det. Sen var jag hemma en liten stund för at sedan åka ned och träffa Jenna tog en liten fika och prata lite, tills min mamma kom och hämta mig.. Vi åkte först och fråga om praktik på några ställen. Sen handla vi och åkte hem.

Av Sofia - 10 oktober 2012 20:21

Hej hopp nu har jag inte skrivit på ett tag igen , har haft mycket att göra. Eller ja. I helgen var vi i värmland hos kalles son. På vägen hem körde jag från wille (skilingsfors) till karlskoga. Ca 2 timmar. Riktigt kul, omkörningar:). Sen hemma börja jag packa och i dag har jag nästan packat klart. Sen har jag även vart och hämtat nycklar till min och Niklas lägenhet:D jag åkte hem med ett stort leende på läpparna efter det. Sen var jag hemma en liten stund för at sedan åka ned och träffa Jenna tog en liten fika och prata lite, tills min mamma kom och hämta mig.. Vi åkte först och fråga om praktik på några ställen. Sen handla vi och åkte hem.

Av Sofia - 4 oktober 2012 17:22

I dag har jag bara vart hemma hela dagen. Jag har börjat rensa bland minna saker. Det är ju Dax att börja packa. Jag flyttar ju snart. I dag kom även kontraktet så det är bara att skriva på och sicka in:) sen är det bara små fix kvar och sen bara att flytta in:D kan knappt förstå att jag snart flyttar hem ifrån på ricktigt:)

Av Sofia - 3 oktober 2012 18:04

Nu va det ett tag sen jag skrev igen, men har inte ricktigt vetat vad jag skulle skriva om. I helgen var jag och La familia + några till på birka krysssning. Va riktigt trevligt :) så i måndags vart bara en vilo dag. I går var jag på halkbanan och sladda . Va riktigt kul var inte så faligt som jag trodde. Idag när jag vakna så låg jag och tänkte på hur avis jag va på alla dom som har fått lägenhet den senaste veckan. Gick upp och fixa med mitt personliga brev och meila det till mig själv. Mitt i deta så ringer min mobil och det var en fastighets ägare som sa att jag skulle få gå och titta på en lägenhet, fick namn och nr till hon som "äger" lägeheten nu. Efter jag lungnat ned mig ( för att blivit så glad) så ringde jag henne. Vi bästemde att vi skulle ses i dag kl 2. Vid 12 åkte jag ned till stan för att gå på rekryterings träff. Efter träffen gick jag hem till älskling för att vänta på honom och mamma. När dom väl kommit så åkte vi och titta på lägenheten. Vi bestämde oss för att ta den. Den va ljus och fin. Känndes lite konstigt. Men har ringt fastighets ägaren och dom kommer skicka kotraktet till mig. Kontraktet står på mig och älskling från och med 1 feb. Men det bästa är att vi får flytta in nu om vi vill :D så nästa helg flyttar jag :D är jävligt glad just nu:D Och jag vill även säga Grattis på födelsedagen Till värdens bästa vän Jenna<3

Skapa flashcards