21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under november 2012

Av Sofia - 23 november 2012 18:02

Nu har det gått några dagar sen jag skrev och vad har hänt sen sist. Den 13 november så klara jag mitt körkort. Så himla skönt att vara klar. Och dagen efter började jag min praktik på hemköp. Så har inte haft tid eller ork att skriva nått. I dag efter praktiken så har jag vart och hämta mitt körkort:D

Av Sofia - 8 november 2012 22:51

Jag skriver inte så ofta, men jag har inte haft så mycke att skriva om. Jag har även ingen lust att skriva. I dag har jag vart på körskolan, pluggat och kört lite. Säger inte så mycke mer om det. Jag har blivt förkyld igen... Vill inte, tur att det inte är nån jätte förkyldning hoppas jag blir bättre och inte sämre bara. Har inte lust att vara förkyld nästa vecka. Då jag har lite saker jag ska göra då. Jag börjar nu se min lilla bebis personlighet. Hon springer runt runt och studsar omkring i buren. Min lilla knäppis. Hon är väldigt nyfiken då hon ställer sig på bakbenen och tittar runt. Min lilla päls boll.

Av Sofia - 1 november 2012 21:58

För bara nån dag sen skaffa jag en liten kanin flicka som fick namnet Pebbles efter Fred flintas lilla dotter. Hon är så snäll men lite busig när hon springer runt i buren. Ska skaffa lite mer leksaker till henne så hon får lite mer att roa sig med.

Ovido - Quiz & Flashcards