21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia - 27 januari 2013 12:45

Hej hopp

nu har enu en vecka gått.

Den här veckan har jag vart på praktiken och även gått på två möten. jag berättar mer om mötena då jag vet mer.
Man får hoppas att det blir som jag vill.

I går var jag med Jenna på tuna park , gick runt och titta lite och tog en fika.
Sen fick jag skjus av henne och P hem.

hemma tvätta jag kläder och tog det lungt framför tvn.

I dag blir också en lungn dag, ska nog bara va hemma själv då älsklingen jobbar.

 
En sak jag tänkt mycke på i veckan är hygien.

 asså det fins en på min praktik som luktar så illa så man håller på att spy när man är i närheten. I bland behövarman inte enns va i närheten, man känner att hen har vart där. 


Hur säger man det på ett bra sätt, att nån luktar illa??

man vill ju inte göra nån ledsen.

Jag själv durchar inte varje dag men jag försöker göra det varrannan dag ungfär. i bland mer och i bland lite mindre.

jag spreyar med deo och parfym varje dag innan jag går ut på morgonen. och jag borstar tänderna offtast 2 gånger om dagen. i bland är jag väl lite lat, men jag försöker hålla mig till det. jag tycker själv att jag har bra hygien.

Av Sofia - 23 januari 2013 21:25

Kan ett gott skratt förlänga livet? Då skulle jag nog bli 2000 år eller nått. I dag på praktiken så fick jag flera gånger skratt atack. Jag och D Hadde ricktigt roligt åt blöjor, gurkor och inte minst morötter. Vi är nog lite konstiga.

Av Sofia - 22 januari 2013 07:43

I dag för 1 år sen dog min älskade lilla mormor. Jag saknar dig <3 hoppas du har det bra där du är nu<3

Av Sofia - 18 januari 2013 21:11

I dag på lunchen blev jag ricktigt glad, säger inte varför. Det får ni veta nån gång nästa vecka. Veckan har rullat på har haft praktik varje dag 8-16. Sen har jag vart hemma och gosat med min kisse miss och Nin. I helgen ska vi inte göra så mycke . Ska bara till älsklings mormor , sen hämta en tv:)

Av Sofia - 15 januari 2013 19:58

Hej hopp siter hos Niklas syster och har ätit våfflor. Mycket gott. I dag har jag sprungit runt på praktiken och även blött näsblod :( har inte fått nått jobb svar än :( hoppas på svar snart.

Av Sofia - 14 januari 2013 18:11

I går sökte jag ca 5 jobb och alla jobben är i Norge,

som jag skrev i går så är jag värkligen i behov av ett jobb.

Skulle nästan kunna ta vad som helst bara jag får in lite pengar.


I dag på praktiken fråga jag om Sommar jobb.

H*n  svara att dom har sommarjobbare i sin "databas" så det var inte säker att jag kunne få nått.

Men samtidigt känner jag att jag inte riktigt kan vänta ända tills sommar jobb. det är ju nästan ett halvår dit.

måste ju få in lite pengar innan det.


När jag kom hem efter praktiken så sökte jag ett jobb som jag fick som tips  pga blogginlägget i går.

Så får hoppas jag får bra svar:)

 Sen har jag även Städat åt Pebles. 

Nu blir det att laga mat och soff mys.

Sen blire sängen.

Av Sofia - 13 januari 2013 21:05


Jag är så trött på att aldrig kunna göra nått.

jag har aldrig råd.. Jag måste värkligen hitta nått Jobb.

Jag tycker jag söker hela tiden. men aldrig nått svar.

Vad ska jag göra?? Känner ni nån som behöver en anställd??

måste värkligen hitta nått .


Vist jag har praktik och jag hoppas värkligen att jag kan få nått där. men det är inte säkert.

jag skulle kunna ta nästan vad som hälst just nu..



 


Av Sofia - 13 januari 2013 11:16

I går vid Lunch  så rånades min praktikplats.

säger bara fy fan va hämskt. Tur att man inte har praktik på helgerna. 

Vet inte riktigt vad man ska säga. Tänker på dom och hoppas dom mår bra<3


   



http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.1661493-hemkopsranaren-annu-pa-fri-fot






Ovido - Quiz & Flashcards