21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia - 13 augusti 2013 09:38

Sitter och väntar på att matten ska börja. Blir att vänta ett tag då den börjar 10.30 I dag går jag in i v27 , det är långt kvar men ändå inte tills den Lill <3 kommer till oss. I går köpte vi skötbord och lite andra grejer + att vi letade efter Madras till min vagga men det hitta vi ingen. Så får leta vidare . Det är liksom inga vanliga mått (47*90) . Men har ju lite tid att leta, så det borde ju finnas nånstans.

Av Sofia - 6 augusti 2013 10:16

För några veckor sen sökte jag en matte B kurs och i går fick jag svar att jag har blivit antagen.

är jag dum om jag går kursen även fast jag är hög gravid. och sista veckorna har en liten ny född?? eller är det hel okej? Jag vill ju försöka ge det en chans i alla fall.


Det handlar om 1,5 timme tre dagar i veckan.

Av Sofia - 1 augusti 2013 10:25

Sitter på miroi och tittar på unga mödrar.

Samtidigt som jag "letar" jobb

Man blir lite bebis sjuk, bara längtar till mitt hjärta kommer. Längtar så tills man får se dom små händerna, fötterna och se vem hen liknar mest på.

Man räknar ju ned för fullt  109 dagar (+-) är det kvar.  Vist är man lite smått orolig för vissa saker, men jag försöker låta bli att tänka på det. Får ta upp det nästa gång man är hos barnmorskan bara.


Sen är det lite saker som man behöver, men är glad att man iallafall det viktigaste . Sen får man ta resten eftersom.

Ovido - Quiz & Flashcards