21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Tills döden skiljer oss åt

Av Sofia - 25 mars 2014 11:30

Tills döden skiljer oss åt , är för mig nått man hört om gifta par.

Men för mig och min sambo så va det nära att döden skilde oss åt utan att vi skulle vart gifta. När jag låg på akademiska sjukhuset i uppsala och jag höll Niklas i handen, hadde Odin liggandes på min vänstra arm.

maskinerna som pep för att jag hadde vänster armen böjd.

Jag tittade på Niklas  med tårar i ögonen och sa att Jag älskar honom.

Men igentligen så tänkte jag att om jag överlever det här så vill jag inget hellre än att gifta mig med honom.

Jag övelevde.


Och självklart vill jag fortfarande gifta mig med honom. Men man måste ju vara två. Så när och hur vet vi ännu inte, men nån gång så blir det.

Ni tänker så klart , "men har ni råd med det??"

Som än nära vän till familjen sa till oss.

Man behöver inte bjud på nått , Det är bara att ni gifter er som är grejen. Bjud på sallad om det är så.


Jag älskar mina pojkar och det är det som betyder något.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.   Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt. Nästan dagligen får jag frågan hur mår du? Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då? Men ärligt, jag ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Skapa flashcards