21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

Ärligt

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.


Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt.

Nästan dagligen får jag frågan hur mår du?

Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då?

Men ärligt, jag mår inte bra..


Oron, rädslan, avunsjuka/svartsjuka finns innom mig nästan daglingen.


Jag vill inte ha det så här. Jag försöker ta ensak i taget, En dag i taget.











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Av Sofia - 3 april 2014 22:13

I dag för ett år sedan fick jag det hemska samtalet, Min pappa som väldigt sällan ringer. Hadde lakt ett meddielande på min döda mobil, att han ville att jag skulle ringa upp. Satte mig på sängen och jag förstog att det hade hänt nått alvarligt....

Skapa flashcards