21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia - 29 juli 2011 12:53

en dag vi aldrig kommer att glömma , R.I.P till dom döda i oslo


vi kommer aldrig att förlåta de som hände och jag sörjer med alla anhöriga som förlorade någon. jag hadde tur som inte hadde nån i min släkt där.

Av Sofia - 18 juli 2011 15:28

Hej 

 ja nu är det inte långt kvar tills vi åker , jag har börjat packa lite men är inte helt klar en fast  de är bara det som man ska ha i kväll och i morgon bitti kvar. sen är jag nog klar för att åka.

för er som inte vet ska jag till Barcelona och va där i 1 vecka. skönt ska de bli men kommer sakna min älskling skit mycke, men jag är ju inte borta så länge så det ska nog gå bra.

jag kommer inte ha med mig nån tele och internet fins det inte heller , tror jag.


usch vilken skit dag , har så förbannat tråkigt och vädret är bara bläää

men i morgon kl 8 åker vi mot skavsta sen blir de Barcelona nästa.

Av Sofia - 13 juli 2011 16:17

hej i dag va jag på stan lite med Jenna , vi växla pengar och käka sen följde jag henne till bussen för att hon skulle jobba.

 efter de gick jag till frisören hon sa att jag fick vänta i ca 30 min och medans jag vänta gick jag och kolla i affärer. 

sen gick jag till frisören för att klippa mig efter de gick jag och köpte en prisen till en kompis.


gick sen för att kolla om min tele har kommit och de hadde den , så nu är jag en glad ägare till en iphone :)


och en tråkig nyhet till alla som har comviq på fredag lämnar jag comviq värden och går över till telenor. sorry, men ni kan ju sicka 1 sms och sen ringer jag upp. jag måste ju börja ringa mer.

puss o kram




Av Sofia - 11 juli 2011 10:11

Hej

nu har jag inte skrivit på ett tag igen , men de har inte funnits så mycke att skriva om. jag tror jag har kommit in i nån depp period igen , jag blir jätte lett ledsen, sur , arg och fort går det också att byta mellan dom olika.

Ovido - Quiz & Flashcards