21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under december 2009

Av Sofia - 30 december 2009 00:55

haha

jag skrattar  men inte högt , för det kan jag inte då vecker jag  mamma och kalle..

prata precis eller nästan precis med Martin och han sa att han snart skulle tatuera sig och perca sig och gissa vart han ska perca sig jo i ögonbrynet det jag tycker är så jävla snyggt och så sa jag att jag ville också tatuera mig , men att jag inte viste hur och när, att jag inte vågar , han så då att när han kommer skulle han följa med mig och bästella tid , att dom ofta hade dropp in på helgerna och att han skulle hålla mig i handen


när jag sa att jag skulle ha en ängel , sa han att jag kunde tatuera mitt namn och födelsdatum för att jag va ju en ängel (A) jag rodnar




I dag har jag som dom senaste dagarna , setat i sängen med datorn i knät och tven så klart på och pluggat lite krukväxter.. senare ska jag och mamma till Elgiganten och kolla om mitt spel har kommit:D jag hoppas hoppas hoppas det är en julklapp för er som undrar så var det slut sålt när hon skulle köpa det , så hon bestälde ett åt mig i stället


puss o Kram // Sofia

Av Sofia - 26 december 2009 14:14

 26/12-09 <3

Martin hjertzell<3



Idag ska jag på bio och kolla på Luftslottet :D


puss o kram / Sofia palesjö

Av Sofia - 25 december 2009 10:43

I går va det Julafton och jag va hos min moster. jag och Emelie , Jennifer titta på Anna Ankas jul inte kalle anka, sen åt vi och vid 6 kom tomten som hade jätte fula kläder på sig (färjestad) och jag fick



ett nintendo Wii

spel till

Pengar 1600 svenska och 700 norska

Prisent kort på 250

flickan som lekte med elden

och lite till


vid 23 åkte jag, mamma , kalle , jossan och min moster på midnattsmässa som börja 23.30 sen åkte vi tillbaks


min Julafton va skit bra


i dag får vi gäster och då kommer Kalles Syster och hennes man . kalles mamma och Kalles systers dotter Anna och hennes pojkvän. då kanske man får prisenter där också;D



If god takes me before you, I just want you to know , I love you<3

Puss o Kram / Sofia Palesjö

Av Sofia - 24 december 2009 11:02

i dag är det julafton :D jag ska snart durcha och klä på mig sen ska jag hjälpa till med maten sen gå till min moster , äta mat öppna klappar umgås med min underbar släkt:D  

Av Sofia - 23 december 2009 21:59

En kille kan också skriva gulliga saker:

den dagen vi träffades kollade jag i dina ögon och mitt hjärta blev varmt efter en stund förstod jag att jag redan gillade dej men vågade inte säga nåt du skaffade kille men jag blev glad för din skull istället för sårad. det var första gången jag gillade ån så fort . jag stod på din sida när det tog slut och inte som andra skulle jag blev inte glad jag blev fly förbannad på han. ja jag har

känslor för dej men har inte visat det och jag vill bara ditt bästa

Av Sofia - 23 december 2009 10:46

är det nån mer en jag som inte kan förstå att det är Julafton i morgon och då ska jag , mamma och Kalle till min moster och ditt kommer också min morbror minna kusiner och mormor..


idag ska jag ficksa med mina paket och göra julgodis :D



Av Sofia - 22 december 2009 23:19

har du lyst til å besøke oss i vikersund en dag da?


22:49Jon-Petter är inte inloggad.22:51Jon-Petter är inloggad.22:51Jon-Petter

men du trenger ikke hvis du ikke vil da, men da er jo thomas der også


22:51Sofia

jag hadde inte tänkt åka till Norge men om ni saknar er lilla syster så mycke:)


å ja jeg leste feil jeg, trudde du kom til norge


men du kan jo komme neste gang du kommer til norge :)


22:57Sofia

ja det kan jag :D


22:58Jon-Petter

vi er glade i deg, selv om vi ikke sier det så ofte,


23:04Sofia

:D <3
ni betyder mycket för mig fast ni inte vet om det



23:08Jon-Petter

joda vi vet det, for det er gjensidig






det är inte ofta jag får höra att mina syskon tycker om mig, men jag blir så glad när dom säger det... (du förtår nog inte, men jag har inte så bra kontakt med do)

Av Sofia - 22 december 2009 13:22

jag tycker att tiden går för fort det ä ju redan tisdag oh på torsdag är det julafton och då har jag vart singel i fyra veckor och om typ 1 vecka är det nyårsafton




jag saknar mina flickor har ju blivit van vid att ha dom i närheten 5 dagar i veckan och nu ska jag va utan dom i 3 veckor. men det blir nog värre på sommarlovet


Ovido - Quiz & Flashcards