21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under september 2011

Av Sofia - 5 september 2011 14:38

 I dag har det gått 6 månader sen jag och min älskling blev tillsammasn tiden går så sjukt fort, kan inte förstå att de gått så fort



en norsk låt som jag tycker är väldigt fin

Av Sofia - 1 september 2011 20:23

 Hej

nu börjar jag komma in i schemat första hela veckan efter schema, har en långt hål mellan 9.30 och 13 på måndagar men då har jag ficksat så jag har matte på konvux då . hoppas dom inte ändrar schemat för mycke så jag kan ha kvar den tiden så jag får g i matte.  längtar redan till studenten  287 dagar kvar, oj va de kommer att gå fort.. kämpa på fia det kommer gå bra :)


i morgon är det fredag och då åker jag hem till Eskilstuna

på lördag ska älskling hitta på nått men vet inte vad , får inte veta heller . är väldigt nyfiken  men nått mysigt blir det ju för att vi firar ju 6 månader . eftersom vi inte träffas på den dan så firar vi de på lördag i stället.


de har redan gått 6 månader på måndag ,  jag kan säga att jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.


N<3







 



Ovido - Quiz & Flashcards