21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia - 6 september 2012 11:12

Snorig och ont i huvet, blää vill inte det här. Vill inte bli sjuk. Inte för att jag gör så mycke om dagarna men endå. Hoppa att den inte är så lång varig. I dag ska jag hem har inte vart hemma sen i söndags, eller ju jag va hem och hämta lite saker. Men åkte typ lika fort i gen. Måste ficksa älsklingens födelsedaga present. Jag tror jag vet vad jag ska ge honom, men ska kolla runt lite mer.

Av Sofia - 5 september 2012 20:56

Hej hopp i dag är det den 5 september det betyder allså att jag och min älskling har vart tillsammans i 18 månader var av 6 månader som förlovad. Kan säga att tiden går fort. I dag har jag vart på körskolan körde lite och satt med teorin. Gick facktiskt ricktigt bra:D sen var jag även med och titta på älsklingens träning. Prata med H och V. Va ricktigt trevlig. Mamma ringde även förut och sa att jag hadde fått ett brev från arbetsförmedlingen , så på måndag ska jag dit. Får se om jag kan börja få lite pengar:) jag längtar även till måndag av andra orsaker också. Eller jag hoppas att det blir en speciel sak på måndag.

Av Sofia - 3 september 2012 23:45

Nu tittar jag och älskling på en norsk film på tvn. I dag har jag vart på kört och pluggat. I morgon blir det frukost på janelings och sen mer plugg. Sen ska vi på stan en sväng, sen ska jag även hem och hämta lite saker.. Men nu ska jag titta klart på filmen och sen sova. Hoppas jag sover bättre i natt.

Av Sofia - 3 september 2012 09:04

Hatar när man inte får sova, i går eller kunde jag inte somna förns efter 1 nångång börjar vända lite på dygnet.. vill inte.. sen så ringde alarmen här vid 6 .. blää.. vad dom ska låta då.. ja som ni kanske förstår så har jag sovit hos min älskling. han åkte, för att jobba. så nu sitter jag här själv. men ska snart gå till körskolan  och köra lite , plugga lite.. sen blir det att vänta på att Älsk ska sluta. hmm kanske ska äta en macka innan jag går. mår lite illa och börjar bli hungrig.



I går va jag och mamma på tuna park.

jag hitta lite saker som jag får köpa sen när jag har lite mer pengar. sen åkte jag Till Älsklingen.


och efter ett tag gick vi till Hans syster. lilla söta E ville sitta hos mig. när det va dax för lillan att sova så blev hon ledsen för att hon inte fick vara hos mig:( sötan.



Han på youtub klippet va på 50 års festen som jag va på i norge.  han är tyligen rätt känd där. och en ricktig ID..OT. 


Han sjöng den här låten. men ändra texten lite. 

Av Sofia - 1 september 2012 23:05

Nu har jag även gjort klart vantarna ska bara festa trådarna. Blev nöjd med dom även fast det var några år sen jag gjorde vantar. Och nu tänkte jag börja med en mössa. Får se hur den blir.

Av Sofia - 1 september 2012 00:44

I dag har jag gjort klart min halsduk, blev ricktigt nöjd med den. Så nu har jag börjat med matchande vantar till och är snart klar med den första:) sen så har jag även vart på bio med mamma och kalle , vi va och såg snabba cash 2. Kan inte ricktigt säga om den var bra eller dålig. Man vänta liksom på nått hela tiden. Efter filmen köpte vi med spacy hot hem. Ricktigt gott.. nu är det superman på tv men den är snart slut, Så snart blir det sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards