21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sofia - 6 januari 2013 10:07

Igår var jag hos min morbror på släkt middag.  som vanligt så blev det väldigt god mat.  I dag tänkte jag bara ta det lungt ska skjusa älsklingen till träningen. blir nog att man stannar och tittar på. sen blir det nog bara titta på film. I morgon åter går jag till nån slags vardag då jag börjar min praktik igen. har fått höra att dom saknar mig. men det kanske bara är nått dom säger. Men jag har facktiskt saknat dom.


och i morgon ska jag även börja med LCHF igen.  vägde mig på min morbrors våg i går och jag vägde inte så mycke som jag trodde. vägde 10 kg mindre än vad jag trodde jag skulle väga. blev riktigt förvånad. men det kanske va en sån där snäll våg. men vill fortfarande ha bort 20 kg.


Får värkligen hoppas att jag klarar att gå ned dom kg . orkar inte hålla på och banta hela livet... går jag ned dom ska jag göra allt för att hålla den vikten.



Ovido - Quiz & Flashcards