21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Sofia - 16 februari 2013 22:00

Hej hopp


Nu är jag ricktigt iriterad , först så funkar det inte att lägga till inlägg . så jag måste gå in på redigera inlägg och göra om ett gammalt in lägg till ett nytt. Sen nu så vart jag precis klar med mitt inlägg som jag har hållt på med ett bra tag. sen försvinner allt. kul... not.. nu lär det ju inte bli lika bra...


Idag har jag bara lägat i soffan och tittat på Rederiet.


Jag med Choklad i ansiktet

Min väsk kåta katt

Simone fixsar naglarna

...

En jätte rolig kväll detta måste göras om

Jag Älskar er så grymt mycket Jag Simone, hoppas värkligen att allt kan bli bra i mellan oss igen. jag Saknar dig. Jenna, Du finns alltid då jag behöver dig, Älskar dig finaste du Jenny, Du är en jätte bra vän. hoppas vi kan hålla kontakten.

Genom Eld och vatten



Måste bara visa några bilder på Pojken jag tog i dag


Ovido - Quiz & Flashcards