21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Sofia - 4 april 2013 11:44

Med krossat hjärta och tårar rinnande på min kind. Så skriver jag nu detta. Många av er har min Fb och vet redan.. I går vid 17.30 tiden så Hadde jag fått missat samtal från min pappa. Jag har ganska dålig kontakt med honom . Så jag viste på engång att nu har det hänt något. Min första tanke var att det hade hänt något med min älskade gamla farmor. Men jag ringde upp min pappa och då säger han " Det är något jag måste säga till dig... Jon Petter är död" jag bröt i hop på engång . Tårar spruta ut och jag kunde inte prata så länge med min pappa. Så vi sa att vi skulle prata mer senare.. Tårarna sprutade och jag börja till och med kräkas. Jag har nog aldrig fått sån stor sorg efter nån förut.. J.P är min storebror som bara blev 31 år gammal , han skulle blivit 32 i sommar. Åå älskade bror , varför??? Den här sorgen kommer jag alltid bära med mig..
Just nu vill jag inte skriva hur han dog. Det tar jag när jag känner mig starkare.. Må du vila frid älskade bror<3 bilden är på mig och J.P på min 1års dag

Ovido - Quiz & Flashcards