21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Sofia - 26 juli 2010 13:18

jag vet att de är evigheter sen jag skrev sist det är vel 6 månader sen eller nått?

men bättre sent en aldrig, men nu är det Sommarlov men sommarlovet är snart slut:( men saknar klassen så de blir skönt att komma tillbaks men får vänta typ en månad.. lite  av vad jag har gjort den här Sommaren är


4-23 juni var jag i USA

 Jag, Mamma och Kalle var först i New york i 9 dagar, Jag shoppa och gick runt och myste för de mesta , kolla på dom flasta  platserna man har hört om:)


efter new york åkte vi till Norrwalk och hällsa på mammas kompis Maria vi va där några dagar sen åkte vi till cape cod och vi sov där 2 nätter (hur fint som hälst) sen åkte vi till baka till Maria och va där tills vi åkte hem:)


25 juni Midsommar

firade Midsommar afton hemma med mammas jobba kopisar, släkt  och med bästa Linnea och hennes Daniel..:D


27 juni

min  18 års dag:D


4 juli va förtsa gången jag va ute


15 juli  Birka resa

då följde Jenna med vi Dansa och gick runt , drack , prata roligt hadde vi:D


22 juli  va jag och Jenna på äventyr

vi Paddla ut till en öde ö , de regna på vägen dit men vi svor, skratta och sjöng iallafal de tog 3 timmar tills vi hitta en jätte fin mysig plats med klippor

vi bada och grilla , bada näck för första gången :P


och i dag är det den 26 juil , jag ska nog inte göra mycke alls i dag blir nog läsa och kolla på tv:)


Ovido - Quiz & Flashcards