21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sofia - 9 mars 2011 14:50

Hej

min dag börja bra, i dag hadde vi må bra dag i skolan börja 9 med olika aktiviteter jag och några andra från min klass valde orientaliskdans med andra ord mag dans , eller enligt läraren höftdans. kan säga att de va sjukt roligt nått jag gjärna skulle göra om. kl 10.15 hadde vi föreläsning med Pablo roberto där han prata om hälsa under den tiden så ringde min pappa , kan säga att jag blev förvånand. han som aldrig ringer mig så jag gick ut för att svara.

han berätta då att Edith hadde dött, hon är min farmors stora syster. och jag känner henne som en farmor.  prata lite med honnom och sen försökte jag ringa mamma men inget svar. jag satt och vänta nån min för att lugna ned mig. sen gick jag in för att lyssna på Pablo han va klar lite innan 12 så då gick

 

jag , L och E  till omklädnings rummet för att L ville byta om , och smtidigt ringde jag mamma och berätta för henne. sen var de Lunch och sen spela vi i klassen bowling , och jag förlora..

 

efter de så gick jag och L , L hem. jag tog mig en dursch för att jag kännde mig så ofräch och jag börja även att gråta lite. och nu sitter jag här med tårar i ögonen.

 

Edith Sollie

  är som jag skrev tidigare min farmors stora syster och jag känner henne som en extra farmor, jag har många bra minnen med henne som jag aldrig kommer att glöma. hon blev gammal men hon dog av sjukdom.

och hon dog i Spanien , känns lite dumt att hon åkte utomlands när hon va sjuk, men samtidigt fick hon göra nått hon älska som de sista hon fick göra.  men jag kommer sakna henne så otroligt mycke. en ängel va hon och nu  fast i himelen

vila i frid älskade vän.

vi ses sen  <3

 

nu ska jag åka till stan ska gå och titta på trassel med några klass kompisar, bra att komma på andra tankar..

 

Ovido - Quiz & Flashcards