21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sofia - 4 april 2011 17:59

 hej och förlåt att jag inte har skrivit,

 men har inte haft så mycke att sriva om. men vad är det som har hänt sen jag skrev sist jo jag har tatuerat mig igen, bild kommer längre ned. i helgen va min älskling här och W med familj ,lilla söta J tror han har fel på hörseln jag sitter och skrattar åt de nu när jag tänker på de, vi satt och åt frukost och han sitter på kort sidan av bordet och k brevid och så sa K nått till honom och J : vad sa du  K : sa samma sak igen men  J: sa igen vad sa du och gjorde en rolig min med ansiktet , såg ut som en gammling som inte hör. haha  K: sa samma sak igen fast högre och närmare.  stackars är 3 år och inte hör.

blev även förkyld    men mysigt va de att ligga nästan hela dagen på N s bröst och kolla på film fast jag sommna några gånger. i morgon har vi vart tillsamans 1 månad de är inte så mycke en men längre blir de  

5/3-2011  


nu sitter jag och kollar på piercingar på nätet , funderar på om jag ska bäställa några hitta ju några rosa   och så hitta jag jätte många snygga till både naven och tungan.  N sa ju att jag skulle passa att ha där men jag va lite tveksam men nu har jag kollat på smyckena iallafal. men är jag vet inte får fundera på de.. sa ju till honom att jag tycker han ska ta hål i ögonbrynet.  han börja nog fundera när jag sa att

 jag tyckte de va så jävla snyggt och sexigt på killar.


men nu om tatueringen

gjorde den 2 april 2011 ca kl 10.30 va klar vid 11

där efter gjorde Jenna  en lika dan på samma ställe  

och så här blev min

 


 

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards