21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sofia - 25 april 2011 12:04

Det känns som att de är sommar fast det bara är April , synd att det inte är sommarlov bara ,  i morgon börjar jag min 3 veckors praktik hoppas det går bra. jag vet inte ricktigt vad jag ska säga. bada förförsta gången i poolen i torsdags de va bara 10 grader kan säga att de va kalt så de va ner och doppa huvet och sen fort upp igen och in i bastun som inte va så jätte varm men varmare en vad jag va i alla fall. sen bada jag och älsklingen i vårat badkar, mysigt va de. sen  va jag hos honom från fredag tills i går. vi gjorde inte så mycke va på dannes i lördags och i går åkte jag hem för att käka hos min moster.


men nu ska jag sätta mig ute i de fina vädret en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards