21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sofia - 1 maj 2011 21:14

igår var det valborg fira de hemma med familjen och älsklingen + grannar

vid 6 tiden gick vi och kolla på brasan. stog där prata med grannarna och värmde mig vi grilla , jag åt en korv och när jag skulle ta en hamburgare så fick jag värdens humör svegning. hatar när jag får så , blir ju arg för ingenting.. gick hem för att lugna ner mig och efter ett tag gick vi tillbaka var där i några min och sen gick alla hem och många av grannarna kom sedan till oss. jag va inte så social för fick sjukt ont i magen låg i sängen och soffan resten av kvällen.


i dag har vi sovit och tittat på tv och jag har haft ont i magen till och från under dagen och fick en humörvegning precis innan älsk skulle hem.


illamånde/ ont i magen och humörsvegning??


på torsdag har jag och älsklingen 2 månader de är inte mycke men vi ska iallafal till dannes och äta tacos.

lite saker jag ska göra i maj


14 maj ska till Grönan med Älskling , K, W med familj

20-22 maj göteborg med Mamma ,K och Jenna


Ovido - Quiz & Flashcards