21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sofia - 26 maj 2011 17:25

hej

okej jag vet att jag inte har skrivit på ett tag igen men har inte så mycke att skriva om i helgen va jag i Göteborg  med J ,mamma och K. de va trevligt men lite tråkigt att åka med 3 mobil nördar, men vad kan man göra. veckan har gått fort och i går hadde vi sista Idrotts lektionen kommare sakna U men hoppas jag har henne i gym och friskvård sen i 3an. men på sista lektionen hadde vi Dans uppvisning och kan säga att de inte gick så bra för mig och L.

I dag har vart en riktig skit dag långt och tråkigt... trött på skolan tur att de bara är 20 dagar kvar och av dom 20 är det bara 11 skol dagar och 4 av dom dagarna är slapp dagar som man bara hittar på roliga saker med klassen.


i morgon är det fredag som är så efterlängtad

får entligen träffa älsklingen som jag har saknat honom. men får se vad vi hittar på i helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards