21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Sofia - 26 december 2012 12:21

Jag är så grymt trött på mitt blonda hår. så nu tänker jag färga mitt hår brunt och får hoppas att det inte blir lika slitet som det blir av det blonda. ska bli skönt att slippa den jätte fula utväxten.


här är färgen som jag ska använda


 


jag har ju facktiskt vart brun hårig förut men det är några år sen. snart 5 år sen.


 


Får se när jag sak färga men det blir nog i veckan nån gång.

vill inte ha utväxt på nyårs afton.

och det är ju bara om några dagar.


 


Av Sofia - 26 december 2012 00:46

Ja jag vet jag har inte skrivit på ett tag, men så blir det när man inte vet eller inte har lust att skriva.  Men i lördags åkte vi till Skillingmark (värmland) för att fira jul hos min låssas pappas son. när vi kom fram blev det efter en stund Tacos mys . Sen så hände det inte så mycke mer. 


I söndags så åkte jag och min älskling för att hälsa på min Farmor som bor i norge. det tog cirka 2 timmar dit. vi fick lite mat och sen kom min pappa dit också. fick lite jul klappar. sen åkte vi tillbaka till skillingmark. men kan säga att det inte var lika lätt på tillbaka vägen.  körde fel två gånger och körde in i en snövall. kan säga att det var tur att det var en mötes plats och snövall. annars hadde jag åkt rakt in i skogen. men vi va hela när vi kom fram som tur va. sen titta vi på En jul saga och sen blev det sängen.



Julafton


blev massa mat och jultomten kom sen delades det ut massa klappar. sen fick jag skjusa R fram och tilbaka. Då fick en stads bo som jag se en älg springa framför bilen. det är inte ofta jag ser älgar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards