21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Sofia - 30 december 2012 16:01

Hej hopp!

i går så skjusa jag först min älskade sambo till jobbet, sen åkte jag direkt ned till stan för att fixa lite saker. efter det hämta jag Jenna och vi åkte till tuna park och var där i ca 3 timmar eller kanske lite mer. men det va kul. slapp sitta hemma själv i alla fall. 


jag köpte kniv sätt, handukar för lite presentkort.


och även  Ring , Armband och en Topp som jag ska ha i morgon.


När jag kom hem han jag bara lämna sakena jag hadde köpt och gå på toa .  för att sen åka igen för att hämta Sambon på jobbet. 

När vi kom hem igen var det bara att göra sig iordning. ja , det var mycke åkande i går.

det var ju tänkt från början att vi skulle kollat på när kalle spela på josef, men ricktigt så blev det inte för att en i kalles band hadde blivit sjuk. tråkigt.  men vi käka i allafall på Josef . ricktigt god mat var det.

sen vid 01 skjusa jag hem mamma , kalle , R och K.

Sen ville ju min älskade ha kaffe från hans jobb så vi åkte förbi där på vägen hem.


I dag

börja dagen nästan som i går. skjusa Älskling till jobbet. sen så åkte jag till tuna park för att köpa ett halband och "telefon fodral" jag såg i går.


Sen hem till mamma och kalle . blev bjuden på sen frukost.

sen sjusa jag dom och R, K  till bussen dom ska till Riga och fira nyår.


Nu Här hemma , plockar jag och tvättar.


       


I morgon är det Nyårsafton  och det betyder att det snart är nytt år.

gör mitt sista inlägg för i år i morgon


Ovido - Quiz & Flashcards