21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia - 1 februari 2013 23:30

Nu är det äntligen helg , så skönt att få vila lite.

I veckan har jag vart på praktiken, vart nästan helt själv som praktikant. har vart rätt skönt. har ingen som bara står och tittar på.


Mötena jag gick på förra veckan vart inget av. gick allså inte vidare...

I Måndags när jag kom hem , var lägenheten full med folk  3 av Älsklings systrar  + A och 4 barn.


I onsdags och Torsdags så var jag och älskling hos hans syster på kvällen. fick busa lite med barnen och blev även bjudna på mat.


I dag när jag kom hem la jag mig hos pojken och vila en liten stund.

sen Diska jag och tvätta. Började även med maten innan Älsk kom hem.


Blev ricktigt gott.

Sen blev det lite tv mys och nu blir det snart sängen.

I morgon  ska vi till Stockholm på Dop lilla Molly ska döpas.



I veckan bästemde jag att jag ska åka till Ullared igen.. men det ska bli i slutet på sommaren/ i början på hösten nån gång.


Får se om det blir med buss eller om det blir med Bil. Det beror lite på. men det får bli mer bästämt närmare sommarn.


   

Ovido - Quiz & Flashcards