21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sofia - 9 mars 2013 08:43

Ligger i sängen och tänkte snart gå upp om jag orkar förstås. Jag tror att min pojkvän är väldigt sur på mig för att jag inte skjusa honnom till jobbet. Jag Hadde helt glömt att han börja 8 när jag sa att jag skulle skjusa. Jag trodde att han började 11 som han gjort förut. Har han rätt till att vara sur? För att jag vill sova lite extra?? Om en litenstund tänkte jag gå upp och äta frukost och göra mig i ordning. Sen ska jag vara med mina två underbara vänner en stund :) va ett tagsen. Förresten som ni kanske vet så dog min katt för snart en vecka sen och min saknad är så stor. Så vi funderar på att skaffa en ny fast då en kattunge. Om ni vet nån som har eller ska få kattungar , så kan ni väll säga till??

Ovido - Quiz & Flashcards