21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Sofia - 15 mars 2013 16:45

Nu har dagarna hemma börjat igen, vad kan man säga om det då?? ju i början är det skönt, men väldigt snart kommer jag tycka att det är väldigt tråkigt. Vad ska jag göra hemma ?? Diska och städa?? bara? Nej, får värkligen hoppas jag får svar från nått av det jag har sökt.


Idag tog jag mig en lång prommenad , gick först förbi Hemköp för att se om L hadde gjort klart mitt "Betyg" .  Det hadde han inte , så han skulle skicka det till mig nån gång nästa vecka.


Han skulle även höra av sig om i sommar sa han. Hoppas Hoppas. för jag trivdes ju värkligen där.


Sen gick jag vidare till Af . berätta för dom att Praktiken var slut och lite om det.   Men Sen då?? Hadde jag inget att göra så jag börja gå hem igen.


Hemma har jag inte gjort ett skit , då jag tvätta alla smuts kläder i går.


Nu väntar jag bara på att Älsklingen ska komma hem och att mamma ska komma.

Sen blir det middag hos Mamma och Kalle.




Ovido - Quiz & Flashcards