21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Sofia - 16 januari 2014 17:25

I dag var jag hos läkaren, Fick börja med att ta EKG. Sen fick jag sitta och vänta en liten stund.

Under tiden skrev jag på anmälan . Så nu har jag och min mamma anmält händelsen till patientombudet.

Väl inne hos läkaren så lyssna han på hjärtat och lungorna. Den titta han på EKG:t och allt såg bra ut.


Så han ändrar inget på min medicin nu. Men om ca 6 månader så ska jag få en ny tid om allt fortfarande ser bra ut. Så minskar han på mina mediciner.


Efter sjukhus besöket så följde jag och Odin med mamma/mormor till hennes jobb, där hon skulle skriva ut lite papper. Sen ville hon även visa upp Odin för sina jobbar kompisar.


Sen gick vi vidare till viktväktarna för att väga oss.

Jag har på en vecka gått ned nu 1,6 kg. Bra början i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards