21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Sofia - 30 januari 2014 12:39

Jag har nu inte bloggat på några dagar, jag har inte ricktigt haft nån större lust. Dagarna går så fort

Igår va det 3 månader sen jag blev svårt sjuk. Men jag är sjukt glad att jag mår så mycket bättre. Men jag är ju inte frisk. Men jag försöker göra mitt bästa så att vardagen går runt.


Vi ska snart ha Dop för min lilla älskling, Så i helgen ska vi beställa tårtor. Jag ska försöka hitta något fint att ha på mig och jag behöver även klippa mig.


Men det är nog ingen fårn min pappas sida som kommer på dopet, tråkigt. 

Men dom har ju idag och imorgon på sig.


Sen ska vi ju flytta snart så det är ju dax att börja packa.


Men i dag ska jag väga mig hos viktväktarna, har hamnat i en liten svacka.

Jag äter som jag ska men går inte ned något.  Men det beror på att jag har haft mens.

Så förhppnings vis så är det på gång igen.

Ovido - Quiz & Flashcards