21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Sofia - 1 april 2014 10:13

Om 24 dagar åker jag till ullared , ska shoppa massor. Men mest blir nog till Odin. Odin ska sova borta själv för första gången då. Kommer nog kännas tomt.

Om nån timme ska jag och Odin åka till skiftinge på föräldra grupp.


För nån dag sen blev jag väldigt arg och ledsen, i dag har Niklas 2 månader kvar på sitt jobb. Ricktigt tråkigt. Det är bara för att han har jobbat där i 2 år och inte längre kommer få löne bidrag från Arbetsförmedlingen. För hoppnings vis så får han jobb igen snart, känns ju lite extra surt då vi precis flyttat till en större och dyrare lägenhet. Plus att vi har Odin. men förhoppnings vis så blir det bra snart.


Igår gick vi en prommenad för mig va det en lång prommenad men väldigt skön prommenad. Ska börja gå prommenader mer. Jag och Niklas prata mycket om tiden då jag låg på sjukhuset och va jag kände i ambulansen till Uppsala.

Det är inte många som åker till Uppsala på 50 min . Det gick fort, men det känndes som att det va väldigt mycke längre. Och att jag tyckte att det va så skönt att E åkte med ditt för att lämna över mig.


Det tog en tag innan jag förstog att jag facktiskt va så sjuk som jag var.



Ovido - Quiz & Flashcards