21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Sofia - 10 december 2009 15:43

  I dag så har jag gjort en julplantering och en hyasintkrok på floistiken , blev väldigt nöjd. efter det va jag på stora haga och gjorde matte provet känndes bra ,men det det blir säkert ett ig men jag hoppas så klart på ett G, får se hur det blir.

 

när jag kom hem så hadde jag fått en ny lampa:D har ju fått suttit i mörkret i flera månader..

 

och i morgon kommer mamma och kalle när jag har slutat vid 12 , då ska vi åka till stan och köpa julklappar sen så ska Jenny få åka med oss till Eskilstuna, det lär bli fult i bilen.

 

4 krukor med planteringar

2 krokar

2 Amaryllisar

2 stora väskor med kläder

1 tv

4 människor

och massa julklappar :D  (alla är så klart till mig)

 

I DAG ÄR DET 2 veckor som SINGEL och 2 veckor kvart till Julafton

 

snart ska jag ,Linnea och kanske Hanna på stan och vinna 5000 som vi ska dela på

 

 Puss o Kram Sofia


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards