21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Sofia - 11 december 2009 17:54

I dag vakna jag kl 5 och titta på klockan och tänkte ne jag ska inte gå upp en och sen somna om vakna sedan av att kl ringde och då va de dags att gå upp o gåra sig i årning för att gå till Haga för att titta på Lucia tåget.. tråkig kunde ju fått sova i minst en halv timme till eller nått.. men sen efter Luciatåget va det fika och sen så va det att gå till Florist igen ... på vägen till Haga kom jag och Linnea på en ny Julkalender som vi ska göra:D  som heter "Jakten på Strump tjuven" jag och Linnea ska va Tomtar och ha en flygand hund , Hanna ska va strump tjuven :D

 

Efter skolan så kom Mamma och Kalle va med dom nera på stan , fick två tavlor:D dom har jag längtat efter.. och så har vi köpt litte julklappar:D

 

Nu sitter jag hemma i Eskilstuna å väntar på bättre tider, i morgon är det Lucia vaka i Kloster :D träffa lite goa människor

 

 

 

PUSS till mina små älsklingar<3

 

 

o Kram  Sofia  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards