21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Sofia - 20 december 2009 20:45

I dag är det fyra dagar kvar till julafton varför ska tiden gå så fort?? det går för fort


jag ska va hos min moster på andra sidan piratbukten som kalle säge. Idag har jag vart å kollat på the playtones i tuna park och dom hade skiv signering men dom kunde inte skriv på bilden jag hadde. dom har redan fått hårda regler menmen sen så träffade vi min morbror och hans barn Emelie och Jennifer.. sen åte jag , mamma och kalle till Enköping där bor kalles syster men nu är jag hemma



Jag Saknar dig min Älskling



Av Sofia - 20 december 2009 10:08

Lite om i går


först va min lilla John här sen åkte jag till Simone för att fira henne. sen tog jag tåget till Strägnäs och där hämta Kalle, Mamma och några till upp mig sen åkte vi till Dansbandskampen och heja på The Playtone så klart man känner ju typ Andreas deras gitarist, det va väldigt många zeks fäns där som skrek och trodde att dom skulle vinna, men nej då dom somkom till slut finalen va ju Titanix och The Playtones och vem vann jo så klart The Playtones.. och nu ska jag klä på mig och åka o titta på the playtones på tuna park



sen blir det enköping


puss o kram Sofia :D


Tidigare månad - Senare månad

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards