21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sofia - 3 oktober 2010 11:09


i fredags va jag och tatuvera mig och Jenna va med som stöd:D det gick väldigt bra och jag blevhur nöjd som helst. tog 1 timme så det gick fort.. det är en om gjord tingeling asså i stället för en älva så är det en Ängel.   


och när den va klar gick jag och Jenna till Roma för att käka , togen tutti frutti med kyckling pizza   och E kom även och käka med oss.. sen fick vi glass av honnom som vi åt upp nära vi kom hem till hennes bror, som vi skulle sov hos för att jenna va hus vakt  sen gick vi till Dannes hon tog en öl men jag va så jävla mätt så jag orka inte köpa nått. och vi va hemma igen kl 23.30 och gick o la oss direkt.. jenna somna först....


  


och i går va vi på stan fårn kl 10 hitta prisent till K som blir 52 den 5 som även skulle firas denna dag   hitta en skjorta som jag vill köpa när jag får lite mer pengar.. skulle ha köpt skor men dom jag ville ha fans inte i min stolek  så får kolla när jag kommer tillbaks till Norrköping.. vi åkte bort till öb för att det fins en outlet där köpte tröja och strumpbyxsor för 100 kr och sen gick vi så klart till öb och där hitta jag  filmer .. sen kom min snälla mor och hämta oss.. och då va kl 15


och vid 17 kom gästerna som skulle fira K.. satt och prata med mina kusiner för det mesta och självklart Jenna vi berätta om våran knäppa/konstiga kompis och jag satt även kvar med J och lyssna lite på henne, om hennes problem och varför hon hadde gjort illa foten.. sen hadde alla åkt hem och jag och Jenna gick o la oss...


och i dag vet jag inte vad jag ska göra , ska åka till Norrköping med 6 tåget



ha de gött


Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards