21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Sofia - 24 oktober 2010 19:23

i veckan såg jag att det stog I love you på hans msn och det kunde ju inte va mig han mena för jag hadde tröttnat på att skriva till honom nån dag innan och sen såg man det efter nån dag bara.. och till mig sa han att han inte va redo


jag hatar lögner och där va det en till , varför inte säga som det är i stället??


men nu står de singel i stället för i love you så där fick han.. rätt åt honom säger jag bara... men nu har jag tagit bort honom från msn men inte blockat


och på tisdag är det 11 månader mellan mig och mig själv


och en annan jobbig grej fick skjus av mamma för att jag skulle ta 14.09 tåget och hon börja jobba 13.30 så jag va på stan från 1 till halv 2 när jag kommer till tåg staton så går inte 14.09 tåget.. gisa om jag blev iriterad , varför kolla inte jag de innan för  så jag fick sitta och vänta där till 16.09 och självklart blev det försenat till 16.25  


behövde få ur mig lite ilska



Ovido - Quiz & Flashcards