21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sofia - 2 augusti 2010 14:49

I dag började min intensiv kurs till körkortet  


så i dag gick jag upp kl 7 sen hoppa jag in i durchen, kläde på mig och åt frukost

sen satte jag mig vi datorn en liten stund sen sluta de med att jag hadde ansiktet i min bok som jag håller på o läser bara 2 kapitel kvar nu  sen när klockan va runt 08.40 åkte jag till Krekolas (på vägen dit regna de) va frame vid 9 och skulle ha en körlektion tio över. så fick sitta och vänta sen kom Cissi en kvinna i 40 års åldern , och henne ska jag nu köra med 2 lektioner om dagen i cirka 2 veckor.. men vi sätte oss i bilen och körde till vilsta industri område där jag fick köra runt i en timme. sen åkte vi tillbaka till skolan fick sitta och svara på teori frågor sen blev de en körlektion till...

 

nu sitter Jenna vid mammas dator och letar änglar och ängla vingar , hon har ritat en ängel åt mig , vi hitta en bild på tingeling i går och den har hon gjort om , till en ängel   

 

och jag sitter och fundera om jag ska möblera om mitt rum... hmm

hur ska de se ut??

och så funderar jag på ängeln... hmm

hur ska den se ut??

jaja får se hur allt blir  

 

och en sak till inan jag slutar skriva

 

Jenna du är en undebar vän , glöm inte de  

 

puss o kram

Sofia

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards