21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Sofia - 10 augusti 2010 21:28

har kollat klart på första säsongen av "Big Love" och nu har jag börjat kolla på första säsongen av "true blood" det är väldigt mycket sex , men de viste jag redan men de va rätt mycke i "Big Love" också...


men ska kolla klart de här avsnitet , sen tänkte jag börja läsa en av mina böker vet inte ricktigt en vilken av dom men jag tror att de blir " snälla pappa, nej"

jag har fått höra att den är bra =)


Sofia



Av Sofia - 10 augusti 2010 16:47

i dag har jag vart på risketten , det va intesangt .. fick veta mycke om risker i trafiken som t.e.x trötthet , narkotika och Alcohol.. de händer så många olyckor och dom får så låga straf   

 

men efter de har jag vart hemma och kollat på "Big Love"

har snart kollat klart på första säsongen, sen blir det  "true blood"

 

hmm ska jag ta en pucko glass tro??

gud va god den var  

 

//Sofia

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards