21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sofia - 8 augusti 2010 21:23

min helg har varit super.. i fredags kom familjen Brusell + stefan, vi bada och sen satta jag och Jenna och kolla på när vuxna men leker som små barn i poolen  sen efter en stund blev det mat , efter maten gick jag och Jenna o möblera om mitt rum , tog ungefär 2 timmar eller nått. blev jätte nöjd nu har jag mer plats   sen skulle Mamma , Kalle, Wilhelm ,Josefine och Stefan ut, så jag fick va barn vakt till John , men han sov ju så de va ingen fara tänkte jag. men han vakna ju ( så klart) men de va ingen fara, hans mamma och pappa kom nästan precis då så jag hadde tur.




i Lördags va våran musik kväll roligt och mysigt.. festa   och så blev de sjunga lite också  sen runt 01.00 tiden så bada jag och Jenna ,sen bastun  


i dag va jag och Jenna , på stan jag köpte "true blood" och "big love" och nyss kollade jag och Jenna på "flickan från ovan" den va factiskt bra



men ska se va som händer nu


puss o kram

/sofia


Ovido - Quiz & Flashcards