21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

5 - 9 maj

Av Sofia - 9 maj 2011 19:07

Hej ja jag vet jag har inte skrivit på ett tag.

i torsdags va jag och N på Dannes och käka tackos , smaka inte som de gjorde förr när bodde där :( sen kom hans kompis J för att han hadde tråkigt , tillslut hamna vi i hans bil och han körde runt på oss lite och hem till N mamma som jag ju aldrig skulle få träffa men nu har jag i alla fal träffat henne.. sen släpte J av oss hemma hos N.


Fredag: 8:40 åkte jag från N till praktiken  och va där till 17 sen åkte jag hem för att lämna moppen sen fick jag skjus av mamma till N. senare på kvällen ville J hämta D för att vi skulle ha en film kväll. så dom köpte öl och cider till mig:) och sen hämta vi D och sen åkte vi hem till J , han hadde två ödlor  en liten och en stor, och den stora vill han bli av med för han har inte tid med henne. sen visa han några bilder sen titta vi på en film, sen bästemde vi att vi skulle till dannes.

men de va inte så roligt där sen  bästemde J att vi skulle åka nån annan stans ,

 fast jag inte hadde mitt lägg med mig som jag hadde sakt till dom.sen åkte vi  fast jah kommer inte ihåg vd stället heter , men precis när  vi kom dit skulle dom stänga. så vi fick gå till stan för dom ville till time out  jag viste att jag inte skulle få komma in utan lägg men endå gick både J och N in, killar allså. tur att D stog ute med mig sen kom N för att vi skulle hem till honom så jag skulle hämta mitt lägg , som sen visa sig att inte vara hemma hos honnom utan kvar glömd hemma..

Lördag : till N syster käka där och sen ville J att vi skulle följa med honom och D till köping för att kolla på cruising och de gjorde vi också.  på vägen hem så fråga N om power meet och då skulle han köra , N fråga om han och jag fick plats , men de skulle han kolla. så jag kanske får åka på power meet för första gången i sommar och åka cadillac. men får väl se hur de blir.

sen tjata N sig till att vi skulle till dannes,  där blev de lite bråk , men vi va inte där så länge.


Söndag: blev väkt av första maj tåget , trodde första maj tåget va 1 maj men tydligen inte. va hemma hela dagen sen vill J att att vi skulle föja med dom ut och sola, så efter vi ätit åkte vi till sunbyholm och sen skjusa dom hem mig.

måndag:

praktiken rullar på och i dag börja sista veckan.


på fredag kommer W med familj och på lördag ska dom , jag , N och K till Grönan

de ska bli kul :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.   Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt. Nästan dagligen får jag frågan hur mår du? Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då? Men ärligt, jag ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Ovido - Quiz & Flashcards