21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Sofia - 14 januari 2011 17:44

i dag visa min lärare bilder och fim om viktoria och Daniels bröllop, jätte fina bilder. jätte fina dekorationer blir så stålt över mina lärare.. finns tyvärr inga bilder så jag kan visa , för allt var ju topp hemligt.. men dom va inte med och gjorde brudbuketten men de mesta av de anndra va dom med och gjorde.. i brudbuketten va de 17 olika sorter som alla betyder något.. men de va roligt att se .. den 28 jan är det bröllopsutsällning på min skola.. bara att komma och titta och jag ska även göra en brudbukett  


och temat är nog Viktoria och Daniels bröllop..


men i morgon ska jag leka model   hoppas bilderna blir bra för se om jag köper nån  


men berättar om de i morgon.. puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards