21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Sofia - 16 januari 2011 13:39

kanske ska börja med veckans låt .. allså den jag fasnat för mest under veckan.


den här låten är med i Last song och de va när jag titta på den som jag föll för den låten och jag lyssnar alltid på texter när det geller låtar

Av Sofia - 16 januari 2011 12:20


Det börja med att jag gick upp kl 9 , gick och durcha direkt . så att håret skulle tårka inan jag gick ut.. durscha en lång dursch  eller lång för att var mig.. sen när jag va klar med det gick jag och klädde på mig , jag hadde redan packat så de va jag redan klar med , när jag hadde klätt på mig gick jag ned och åt frukost..


sen vid 11.30 skjusa mamma mig till tåget.. jag ficksa biljet och sen såg jag att tåget va 10 min försenat så jag fick stå och vänta i ca 30 roligt eller inte .. men det gick rätt fort på tåget.. och när jag va frame va jenna där och vänta.. vi gick direkt till The studio , där vi skulle skriva in oss och sen blev vi modeler för en dag  


fick sitta och vänta på att bli sminkade , jenna fick gå först och sen efter en stund fick jag också bli sminkad.. jag gav hon som skulle sminka mig fria händer och det blev skit snyggt.. blev super nöjd    


sen ficksa jag mitt hår .. de fick vi göra själva.. sen blev det att vänta i några minuter..


sen blev vi fottade   


sen när vi va klara så tog en tjej in oss på ett rum och vi fick titta på bilderna och se om vi ville köpa några .. och jag köpte två bilder..


    


Ovido - Quiz & Flashcards