21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Sofia - 12 juni 2011 13:48

Hej

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men det blir nog mer när jag har fått sommarlov som jag har nu på fredag. så på torsdag kommer jag hem till eskilstuna. och då kommer jag inte göra så mycke , har ju inte fått nått sommar jobb tråkigt nog men då får man ju njuta av sitt sista sommarlov. jag blev sjukt glad i tisdags jag fick mitt första vg i slut betyg för en kurs  och  de va för idrott också  och jag har stor chans att få iallafal ett vg till får väl hoppas får se hur det blir med de i veckan.


i går tog många av mina gamla klass kompisar studenten  grattis till dom men de känns så surt för mig att jag måste vänta 1 år till, men men så är det men  det går ju fort. kanske lite segt fram till jullovet men efter jullovet går det ju så jävla fort. jag tyckte ju att de gick fort i år då går det nog fortare nästa år. åren går ju fortare ju äldre du blir.  och snart blir jag ju 19 i morgon är det 2 veckor kvar. och då är det bara 1 år kvar tills 20.

Ovido - Quiz & Flashcards