21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Sofia - 14 juni 2011 19:49

Heej

i dag börja jag 8.10 för ett betyg samtal och inlämning av ett arbete , tråkigt att man fick sitta av resten av tiden sen vad det arbetsmiljö och då va de också bara betygs snack sen fick man gå där i från på lunch va typ tackos skit gott. sen skulle vi ha kultur och stilhistoria skulle bara ha redovisning och sen betygs snack och först så fick jag G men efter hon rättade mina sista uppgifter som jag gjorde så kom hon till baka till mig och sa att jag fick vg   blev skit glad mitt andra vg på två år   


sen kl 2 va de avslutning på Florist , jag och några till sjöng. tänk nästa år sitter jag också där med min student mössa  fan vad jag längtar.


ja nu är det inte lång tid kvar till jag får sommarlov.


Ovido - Quiz & Flashcards