21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sofia - 28 juni 2011 12:04

i går den 27 juni var det min födelsdag.

jag gjorde igentligen inte så jätte mycke va på stan med jenna i ca 3-4 timmar

jag köpte lite födelsedags prisenter till mig själv.

köpte 2 bh ar

1 klänning

1 linne

1 skjorts


sen efter stan gick jag till min älskling. av honom fick jag ett halsband och 10 röda rosor. gulligt va. jag fick även pengar av hans pappa:)


i dag den 28 juni

 ska jag först ned på stan och eventullt köpa ett par skor sen lämna lite kläder till myrorna. efter de ska jag följa med älsklingen när han ska tatuera sig och tatueraren ska även titta på en av mina tatueringar och kolla om han kan fixa till den.  men de får han inte göra förns i höst nån gång.

Ovido - Quiz & Flashcards