21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Sista inlägget

Av Sofia - 31 december 2012 11:38

Snart om bara några timmar så är det nytt år och då har jag nu bestämt att jag ska sluta blogga.

för att jag inte har varken lust eller tid till det. .

eller?? ne sjkoja bara.

vist jag har perioder då jag inte har ork eller tid.

Men jag ska försöka blogga så ofta jag kan.


Men det är mitt sista inlägg för i år .

 Så jag tänkte  skriva om lite bra och dåliga saker som har hänt 2012


Januari

Året började väl inte så jätte bra då min Mormor dog, den 22 januari . ricktigt jobbigt , även fast hon va sjuk så var man inte berädd på det. 

R.I.P Älskade Mormor.


Februari

Jag minns inte om det var nått specielt , detända jag kan komma på var mormors Begravning. Då jag gjorde en dekoration.


Mars

5 Mars  var det 1 år med Älskling och vi förlovade oss även då  


April

Hände det inte mycke alls.


Maj

Va på studie besök i stockholm.  

va på Ullared för fösta gången.

                


Juni

1 Juni va min student bal och den 15 tog jag studeten.

Sen blev jag även 20 år.

                             


Juli

va en lung månad.


Augusti

Åkte till Talinn och Norge med mamma.

va även på Grönan med min Älskling.

         


September

Älsklingen blev 25

 


Oktober

3 oktober fick jag och älskling kolla på lägenhet och den 12 flytta vi in.

 


November

Den 13 november klara jag Körkortet

och vi skaffa lilla Pebles i början på november.

   


December

Den här månaden fira jag jul i värmland hälsa på Farmor , körde in i snö vall och såg älg.


 


Och nu önskar jag alla mina läsare ett ricktigt

Gott nytt år 2013


och jag hoppas på att 2013 blir ett väldigt bra år.  Som jag nog kan tycka att 2012 har vart. även fast min mormor gick bort.


Ses 2013


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.   Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt. Nästan dagligen får jag frågan hur mår du? Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då? Men ärligt, jag ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Ovido - Quiz & Flashcards