21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Sofia - 1 mars 2014 13:27

Oj vad många det var som läste mitt inlägg i går, hela 96 unika besökare. Tror inte jag har haft så måna läsare nån gång.



Jag kom på en sak som jag glömde skriva om min kära mamma. Min mamma har inte bara vart mamma. utan många gånger har hon både vart mamma och pappa. Min pappa har funnits men väldigt lite och inte i vardagen. Det har nog inte alltid vart lätt att vara ensamstående mamma, vist jag var nog väldigt lungn. Men även jag hadde trots.



I dag eller ja den 29 feb finns ju inte, i år. så det blir ju i dag. Som det har gått 4 månader sen den där hemska morgonen jag alldig kommer att glömma.


Men jag är glad att jag lever och det ska jag fortsätta med.


läs om mitt 2013

http://sofiapalesjo.bloggplatsen.se/2013/12/31/10443819-2013-ett-ar-med-sorg-sjukdom-och-lyckan-att-fa-bli-mamma/

Ovido - Quiz & Flashcards