21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Sofia - 5 mars 2014 16:41

I morse gick hela familjen upp kl 8 , Jag och Odin skulle på babysim för första gången och Niklas  börja kl 10.

simet börja kl 11.10 och vi var där en stund innan.  Allt gick jätte bra Odin va jätte duktig i vattnet , blev bara väldigt trött och hungrig efteråt. Men vem blir inte det. Med lite mat i magen så somna han i vagnen och sov till 15.40 Medans han sov gick vi än sväng till skogsängen till den nya lägenheten och sen även ned till kfast kontor , för att prata lite med dom . Vi skulle ju flytta i helgen , men så blir det inte. Får bli nästa vecka/helg. 


Idag för 3år sen blev jag och Niklas ett par.  Att vi nu i dag har värdens finaste lille pojke och är förlovade viste vi inte då.

Att 2013 blev året med massa prövningar för min del. Han såg mig både bryta i hop helt totalt , när jag fick veta att min bror dött och även gråta av lycka när vi fick veta att vi vänta barn, höra hjärt slagen och sedan få en liten fantastisk pojke i ens armar. Än pojke vi älskar mer än något annat.


Niklas fick se mig svårt sjuk och fick ta hand om våran nyfödda bebis helt själv, medans jag låg på sjukhus. Nått som inte är helt lätt när man aldrig har bytt en blöja i hela sitt liv.

Han kunde ju valt att sticka, men han valde att stanna hos oss och det ät jag så otroligt glad för.


Ovido - Quiz & Flashcards